|
Cell-Tech™ Hardcore to prawdziwa rewolucja wśród suplementów kreatynowych. Jego przełomowy skład to najbardziej zaawansowana technologicznie kreatyna na rynku. Dzięki unikalnej Nanomolecular Hyperdispersion Technology™ - Technologii Nanomolekularnego Hiperrozprzestrzeniania, Cell-Tech™ Hardcore zaczyna działać natychmiast, wypełniając Twe mięśnie doskonałą mieszanka kreatynową. Cell-Tech™ Hardcore został zaprojektowany, by pokonywać kłopoty z rozpuszczalnością zwykłej kreatyny dzięki użyciu mikrorozdrobnionych cząsteczek kreatyny. Te idealne cząsteczki kreatyny mają ułamek wielkości normalnych cząsteczek. Rozdrobniona kreatyna ma bardzo wysoką bioprzyswajalność oraz gwarantuje lepszy transport do mięśni i większe ich nasycenie. Według dostępnych wyników badań nie ma nic skuteczniejszego niż Cell-Tech™ Hardcore. To najbardziej zaawansowana kreatyna dla każdego, kto jest zainteresowany szybkim wzrostem mięśni i siły.
Każda porcja Cell-Tech™ Hardcore dostarcza Ci 10 gramów niezwykle efektywnej Crea-Edge™, potężnej mieszanki keratynowej zawierającej mikrorozdrobniony monohydrat kreatyny, a także kreatynę AKG, trójkreatynę HCA oraz najbardziej rewolucyjną formę kreatyny – Creakic! Cell-Tech™ Hardcore zawiera biomedyczny system transportowy – 75 gramów zaawansowanej dekstrozy laboratoryjnej jakości. Ta precyzyjna dawka dekstrozy optymalizuje wydzielanie insuliny. Insulina to hormon mający kluczowe znaczenie we wprowadzaniu kreatyny do mięśni, czyli dokładnie tam, gdzie jest ona potrzebna dla osiągnięcia znaczących rezultatów. Cell-Tech™ Hardcore zawiera też Lipoic-Tech™ - 200 mg kwasu alfaliponowego, co pozwala na dalsze zwiększenie ilości kreatyny dostarczanej do mięśni.
Podstawą skuteczności Cell-Tech™ Hardcore jest jego zaawansowana formuła. Oprócz Crea-Edge™ i Lipoic-Tech™ Cell-Tech Hardcore zawiera także dwa inne związki opracowane w celu wymuszenia silnego wzrostu mięśni. Osmodrol™ zwiększa objętość komórek mięśniowych zapewniając najlepsze wchłanianie składników odżywczych i wody, zaś Insulodrive™ jest opracowany tak, by zmaksymalizować wydzielanie insuliny, co ułatwia wchłanianie kreatyny.
Żaden inny suplement kreatynowy nie jest efektem tak dużej ilości badań naukowych jak Cell-Tech™ Hardcore. Czterdzieści cztery osobne testy kliniczne udowodniły szokującą skuteczność jego i jego składników. Podczas badania przeprowadzonego w McMaster University ochotnicy poddani ośmiotygodniowemu programowi treningowego odnotowali oszałamiający wzrost siły. Piętnaście kilo w wyciskaniu na ławce, sto kilo w wypychaniu nogami i dwadzieścia dwa kilo w uginaniu ramienia stojąc. W innym badaniu klinicznym udowodniono, że Cell-Tech™ Hardcore jest 26 razy skuteczniejszy niż zwykła kreatyna w powiększaniu mięśni (2 kilo w porównaniu do 80 gramów). W tym samym badaniu uzyskano przyrost masy mięśniowej rzędu trzy i pół kilograma w ciągu siedmiu dni. Nauka udowadnia, że Cell-Tech™ Hardcore wynosi kulturystykę na nieosiągalny do tej pory poziom.
Zawartość w porcji (100 g): Wartość energetyczna 310 kcal/1295 kJ Węglowodany 75 g Cukry 75 g Witamina C 250 mg Wapń 120 mg Fosfor 180 mg Magnez 65 mg Chrom 300 µg Sód 140 mg Potas 140 mg Crea-Edge™ 10 g Monohydrat kreatyny (w technologii Nano-Diffuse™) Kreatyna bezwodna Jabłczan kreatyny Alfa-ketoglutarat kreatyny KreaKIC™(węglan kwasu 6,8-tioktik-kwasu ketoizokapronowego kreatyny) Piroglutamat kreatyny Trójkreatyna HCA Osmodrol 2300 mg Tauryna Betaina HCL Ester etylowy tauryny Glutamina AKG Ester etylowy glutaminy Lipoic-Tech™ 200 mg Kwas alfa-liponowy Insulodrive™ 131 mg Fermentowana pszenica zwyczajna Morwa biała Enicostema littorale blume Nerkówka Andrographis paniculata Słód Trehaloza d-manoza
Składniki: Dekstroza, kwas cytrynowy – substancja smakowa, naturalne i sztuczne aromaty, wapń, skrobia, guma arabska, dwutlenek sylikonu, fosforan trójwapnia, guma ksantanowa, FD&C yellow 6 – barwnik
Sposób użycia: Bierz 1 porcję bezpośrednio po treningu. W dni nietreningowe bierz jedną porcję rano na czczo
Lata badań w Chinach i Japonii wykazały, że picie dużej ilości herbaty faktycznie przedłuża życie. Japończycy palący papierosy zapadają na raka płuc połowę rzadziej niż Amerykanie. W regionie Japonii, w którym pije się przeważnie herbatę, występuje najmniej przypadków zachorowań na raka żołądka. W badaniu 6 tysięcy Japonek, te które pijały 5 filiżanek lub więcej zielonej herbaty dziennie, obniżyły ryzyko wystąpienia zawału o połowę. Również badacze nowotworów z University of British Columbia twierdzą, że popijanie herbatą posiłków w Japonii i Chinach jest przyczyną niskiej ilości zachorowań na raka w tych państwach.
Długotrwała konsumpcja czarnej herbaty rodzaj pity najczęściej przez Europejczyków i Amerykanów- i innego pożywienia zawierającego flawonoidy jak jabłka, została powiązana z obniżeniem ryzyka zawału w badaniu 552 Duńczyków. Flawonoidy to naturalne substancje występujące w żywności podobne budową do witamin. Nieznacznie obniżają krzepliwość krwi zapobiegając powstawaniu zakrzepów krwi, a zachowując się jako przeciwutleniacze, przeciwstawiają się wyniszczaniu tętnic przez wolne rodniki.
W przeprowadzanych badaniach na mężczyznach pijących czarną herbatę dowiedziono, że dostarczanie flawonoidów w 73% obniża ryzyko zawału. Mężczyźni, którzy wypijali powyżej 4,7 filiżanek herbaty dziennie byli w 69% bardziej odporni na ryzyko zawału w porównaniu do pijących mniej niż 2,6 filiżanek herbaty, stwierdzili naukowcy z National Institute of Public Health and Environmental Protection in Bilthoven w Holandii.
Herbata także zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego. Zawiera dużą dawkę fluoru, który działa lepiej niż antybiotyk tetracyklina. Według naukowców z Tokyo Dental College, herbata zwalcza niektóre bakterie w jamie ustnej będące mogące w rezultacie prowadzić do utraty uzębienia. Niszczy także mutanty Streptococcus- będące przyczyną powstawania ubytków.
W dodatku, naukowcy z Australii ogłosili, że filiżanka herbaty może być bronią przeciwko rakowi skóry. W Commonwealth Scientific and Industrial Research Organization przeprowadzono badania na myszach. U tych, które piły łyk czarnej herbaty zaobserwowano 54% mniej zachorowań na raka skóry, a wszystkie myszy wystawiane były na dawkę promieniowani ultrafioletowego, którą przeciętnie otrzymuje każdy Australijczyk.
Wcześniejsze badania nad czarną herbatą wykazały jej skuteczność w walce nad niektórymi nowotworami, a zawarte w niej składniki mogą zapobiegać chorobom serca i wątroby. Antyoksydanty- składnik czarnej i zielonej herbaty, zapobiegają rakowi skóry. W ostatnich 10 15 latach wykazano znaczący wpływ spożywanych potraw i witamin z dużą zawartością przeciwutleniaczy na zmniejszenie ryzyka wielu chorób, łącznie z rakiem i starzeniem się. W 1997 roku w Australii rozpoczęto badania naukowe nad rakiem skóry u ludzi pijących czarną herbatę.
|