|
Pierwsze były batony energetyczne. Następnie pojawiły się batony proteinowe a po nich batony z małą zawartością węglowodanów. Dzięki pojawieniu się Hi Protein Bar powstała nowa jakość: baton z wysoką zawartością protein i niską zawartością węglowodanów (HPLC). Hi Protein Bar to pierwszy baton HPLC zawierający ponad 33-34 gramy białka i tylko 7 gramów węglowodanów netto. Dzięki stosunkowi białek do węglowodanów wynoszącym pięć do jednego baton ten nie ma sobie równych na całym świecie.
Wartość odżywcza batona (85 g): Tłuszcz 6,5 g tłuszcze nasycone 3 g Cholesterol 16 mg Sód 224 mg Potas 142 mg Węglowodany 31 g błonnik <1 g cukry 1 g cukry alkoholowe 24 g Białko 34 g Wartość energetyczna batona (85 g): 54 kJ/302 kcal
Po pierwsze Hi Protein Bar jest największym na świecie batonem proteinowym, w którym znajdziemy aż 85 gramów białek (9% więcej niż w typowych batonach). I w przeciwieństwie do innych batonów, w których wykorzystywany jest jedynie koncentrat białka serwatkowego, Hi Protein Bar zawiera także czystsze i droższe białko serwatkowe wyizolowane. Ponadto znajdziesz w nim także hydrolizowane białko serwatkowe, peptydy glutaminy i wyodrębnioną soję. Takiego połączenia nie znajdziesz nigdzie indziej. Ale proteiny to tylko część tego produktu. Porównajmy zawartość cukrów w Hi Protein Bar, która wynosi 1 gram, z innym batonami. Niektóre batony o „wysokiej zawartości protein” zawierają 13 gramów cukrów! Hi Protein Bar jest jedynym tego rodzaju batonem, który nie zawiera sacharozy ani dodatku soli. W tej kategorii batonów nie ma innego batonu, o którym można by powiedzieć to samo. I wreszcie, nawet gdy zawartość białek jest czynnikiem najważniejszym, a cena czynnikiem drugorzędnym, liczy się jeszcze smak. Baton może być doskonały pod każdym względem, ale jeśli nie będzie miał smaku, to nie znajdzie zbytu wielu nabywców. Niektóre batony dostępne na rynku mają konsystencję asfaltu. Inne smakują tak, jakby produkowano je z cementu. Możesz być pewny, że wszystkie batony Hi Protein Bar są miękkie, wilgotne, świeże i pyszne. W niedawnym badaniu rynku klienci wybrali nasze batony jako produkt, który był najsmaczniejszy na rynku batonów o wysokiej zawartości protein. Dzięki zawartości 20 kluczowych witamin i minerałów oraz swojej opatentowanej mieszance, baton Hi Protein Bar jest trudny do pobicie.
Lata badań w Chinach i Japonii wykazały, że picie dużej ilości herbaty faktycznie przedłuża życie. Japończycy palący papierosy zapadają na raka płuc połowę rzadziej niż Amerykanie. W regionie Japonii, w którym pije się przeważnie herbatę, występuje najmniej przypadków zachorowań na raka żołądka. W badaniu 6 tysięcy Japonek, te które pijały 5 filiżanek lub więcej zielonej herbaty dziennie, obniżyły ryzyko wystąpienia zawału o połowę. Również badacze nowotworów z University of British Columbia twierdzą, że popijanie herbatą posiłków w Japonii i Chinach jest przyczyną niskiej ilości zachorowań na raka w tych państwach.
Długotrwała konsumpcja czarnej herbaty rodzaj pity najczęściej przez Europejczyków i Amerykanów- i innego pożywienia zawierającego flawonoidy jak jabłka, została powiązana z obniżeniem ryzyka zawału w badaniu 552 Duńczyków. Flawonoidy to naturalne substancje występujące w żywności podobne budową do witamin. Nieznacznie obniżają krzepliwość krwi zapobiegając powstawaniu zakrzepów krwi, a zachowując się jako przeciwutleniacze, przeciwstawiają się wyniszczaniu tętnic przez wolne rodniki.
W przeprowadzanych badaniach na mężczyznach pijących czarną herbatę dowiedziono, że dostarczanie flawonoidów w 73% obniża ryzyko zawału. Mężczyźni, którzy wypijali powyżej 4,7 filiżanek herbaty dziennie byli w 69% bardziej odporni na ryzyko zawału w porównaniu do pijących mniej niż 2,6 filiżanek herbaty, stwierdzili naukowcy z National Institute of Public Health and Environmental Protection in Bilthoven w Holandii.
Herbata także zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego. Zawiera dużą dawkę fluoru, który działa lepiej niż antybiotyk tetracyklina. Według naukowców z Tokyo Dental College, herbata zwalcza niektóre bakterie w jamie ustnej będące mogące w rezultacie prowadzić do utraty uzębienia. Niszczy także mutanty Streptococcus- będące przyczyną powstawania ubytków.
W dodatku, naukowcy z Australii ogłosili, że filiżanka herbaty może być bronią przeciwko rakowi skóry. W Commonwealth Scientific and Industrial Research Organization przeprowadzono badania na myszach. U tych, które piły łyk czarnej herbaty zaobserwowano 54% mniej zachorowań na raka skóry, a wszystkie myszy wystawiane były na dawkę promieniowani ultrafioletowego, którą przeciętnie otrzymuje każdy Australijczyk.
Wcześniejsze badania nad czarną herbatą wykazały jej skuteczność w walce nad niektórymi nowotworami, a zawarte w niej składniki mogą zapobiegać chorobom serca i wątroby. Antyoksydanty- składnik czarnej i zielonej herbaty, zapobiegają rakowi skóry. W ostatnich 10 15 latach wykazano znaczący wpływ spożywanych potraw i witamin z dużą zawartością przeciwutleniaczy na zmniejszenie ryzyka wielu chorób, łącznie z rakiem i starzeniem się. W 1997 roku w Australii rozpoczęto badania naukowe nad rakiem skóry u ludzi pijących czarną herbatę.
|